ODE feito con LIM para coñecer o valor das moedas e billetes de euro, así como realizar problemas sinxelos con eles.
Secuencia didáctica para o recoñecemento das moedas e billetes de curso legal, así como as súas respectivas equivalencias. Os tres obxectos que a compoñen traballan distintos cálculos con prezos e a comparación de prezos de distintos artículos.
4º Curso Educación Primaria20/09/2017Libro interactivo para repasar as moedas e billetes de euro así como as horas do reloxo.
4º Curso Educación Primaria19/02/2015Conxunto de actividades para traballar os números romanos con diferentes niveis de dificultade e utilizando xogos e actividades creados con distintas ferramentas de autor.
4º Curso Educación Primaria05/05/2014Actividade para traballar a escritura dos números decimais a partires das moedas e billetes circulantes.
4º Curso Educación Primaria13/03/2013ODe para traballar as moedas, billetes e céntimos de euro.
Aplicación con 15 tipos de actividades diferentes adicada ao razonamento lóxico-matemático, se ben tamén implica o manexo de algoritmos, uso de signos e símbolos, equiparar igualdades, cálculo mental..., entre outros aspectos.
ODE para traballar os algoritmos da multiplicación (por unha ou dúas cifras) e división (entre unha ou dúas cifras).
Encrucillados para traballar o vocabulario en galego.
ODE para traballar o vocabulario específico do tema da auga: usos, estados, cambios de estado, o ciclo da auga,...
ODE para traballar o vocabulario específico das paisaxes: accidentes xegráficos, a montaña. a chaira, a costa, o curso dun rio,...
ODE para traballar en primaria o vocabulario sobre os animais invertebrados: características, clasificación, partes
ODE para traballar o vocabulario específico sobre os animais vertebrados: características, clasificación, tipos, esqueleto, reprodución,...
Recurso centrado na resoluciónde problemas en Primaria.
Xogo de dous xogadores para repasar os coñecementos da área de matemáticas no 2º ciclo de Primaria feito coas ferramentas do Proxecto "Xogamos?"
Sinxela aplicación feita en hot potatoes e maquetada en exelearning para introducir aos alumnos de primaria na resolución de problemas.
Aplicación educativa baseada no popular xogo da oca para un ou dous xogadores no que para avanzar hai que superar probas relacionadas co coñecemento da táboa de multiplicar. A aplicación contén 13 minixogos diferentes.
Aplicación que aposta por favorecer un cálculo pensado, que é un modo de cálculo onde ten primacía o pensamento e a expresión oral do mesmo.
A aplicación ofrece múltiples actividades interactivas e atractivas para practicar o temario.
No hay comentarios:
Publicar un comentario